• 08.04.25, 09:29

Kodumaine broiler saab päikeselise kuue

Broilerilihatootja Tallegg viib oma pakendid brändiväärtustega kohasemaks ja muudab need päikesekollaseks.
Kodumaine broiler saab päikeselise kuue
  • Foto: Tallegg
Senine heleroosa värske liha karp ning toodete värvilised etiketid lähevad järk-järgult üle sooja päikesekollasesse tooni, mis sobib suurepäraselt Talleggi äsja sõnastatud visiooniga.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.25, 11:06
Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad
Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
Uudised
  • 04.03.25, 07:10
CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“
Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
Uudised
  • 11.12.24, 16:19
CASE STUDY | Passiivsest Telliskivi Kvartalist sai uue hingamisega Telliskivi TLN
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
Uudised
  • 31.10.24, 06:50
Nõrgal brändingul on oma hind
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele