Aastakümneid turunduses tegutsenud Karl Multeri sõnul on turundusagentuuridel raske teha rahvusvaheliselt äri. Võimalus võib olla aga siis, kui agentuur läheb uutele turgudele koos oma klientidega.
Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
Turundusse investeerimisest ja selle vajalikkuse selgitamisest ettevõtte juhtkonnale pääsu ei ole, sest konkurents on suur, sõnab Passwordi konverentsil üles astuv Tallinna Ülikooli BFMiturunduslektor ja Mosaici tegevjuht Alar Pink.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.