Sõbrapäev on enamasti seotud suurte romantiliste žestide ja armsate hetkede tähistamisega, kuid sellel pühal on ka kergem ja lõbusam pool, mida paljud brändid on oskuslikult ära kasutanud – huumor.
Cadbury 5 Star kampaania „Mission: Erase Valentine’s Day“ Foto: Ekraanipilt
Mõned reklaamid püüavad vaataja südant soojendada, teised võtavad kasutusele aga otsekohese huumori, luues kampaaniaid, mis ühelt poolt lõbustavad ja teiselt poolt turundavad toodet.
Numbrid ja andmed on hädavajalikud, kuid need ei asenda inimlikku empaatiat, ütleb Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi üks esinejatest Silvia Garcia.
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!