Ene Hioni Fondi stipendiaat on TÜ meediauuringute professor Andra Siibak
Professor Andra Siibak on oma viimastes uuringutes analüüsimas seda, milliseid muutusi laste eludes toovad endaga kaasa uued digitehnoloogiad, tehisintellekt ning algoritmid.
Professor Andra Siibak leiab, et andmetöötlejad ning uurijad peavad alati suutma kriitiliselt hinnata enda tegevuse tagajärgi. Foto: MTÜ Kodanikukoolitus
MTÜ Kodanikukoolitus kuulutas välja Ene Hioni Fondi XIX stipendiaadi, kelleks on Tartu Ülikooli meediauuringute professor Andra Siibak.
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.