• 24.09.24, 11:45

Aasta Digitegu 2024 võitja case study: ulatuslike kajastustega jõuti ülikõrge konversioonimäärani

Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%. Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.
Erki Heinsaar Mediabrands Digitalist
  • Erki Heinsaar Mediabrands Digitalist
OLUKORD TURUL

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele