• 24.09.24, 11:45

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil

Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil
Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele