Fotograaf: valin vahel teadlikult nutitelefoni profikaamera asemel
Turundajad võiksid julgemalt hinnata nutiseadmete potentsiaali ja arvestada neid tööriistana oma brändilugude loomisel ja jäädvustamisel, leiab fotograaf Rauno Liivand.
Fotograaf ja sisulooja Rauno Liivand kasutas hiljuti Samsungi fotosessioonil profikaamera asemel nutitelefoni. Nüüd jagab ta oma kogemust protsessist ja tulemustest ning arutleb laiemalt brändide ootuste üle brändifotograafias.
Pane end valmis sisse ahmima värskeid nippe, sest juba 28. mail leiab eriti loovas keskkonnas, Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses, aset sotsiaalmeedia konverents.
Hoolimata tehisintellekti kiirest arengust on sellel siiski omad piiranguid – eriti, kui jutt käib realistlike inimeste kujutamisest reklaamides, arvab The Coca-Cola Company tegevjuht James Quincey.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.