• 18.09.24, 12:54

Aasta Digitegu 2024 võitja case study: agressiivse müügita ja tagasihoidliku eelarvega märkimisväärse kasvuni

Eramaa läbis brändiuuenduse ning soovis jõuliselt turul esile tulla, kasvatades orgaaniliselt ja jätkusuutlikult päringute ja kontaktide arvu 100%. Siinkohal tuli appi agentuur Convertal, kes aitas ettevõttel võrreldes möödunud aastaga kasvatada lead’ide arvu suisa 200%. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu bränding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/ content marketing kategoorias.
Convertal tegevjuht ja strateeg Jaanus Lahe
  • Convertal tegevjuht ja strateeg Jaanus Lahe
OLUKORD TURUL

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele