• 19.04.24, 10:17

Avatud või suletud kriisikommunikatsioon - kumb on õigem?

Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid pooldab avatud kommunikatsiooni, kuid möönab, et ette on tulnud ka olukordi, kus on soovitanud kommentaaridest hoiduda ning see on osutunud efektiivseks.
Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid.
  • Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid.
  • Foto: Krõõt Tarkmeel
Tavapäraselt antakse kriisi sattunud organisatsioonile nõu olla kommunikatsioonis avatud - korraldada pressikonverents, anda selgitusi, vastata küsimustele, tunnistada tehtud vigu ja vabandada. Praktikas aga näeme, et sageli tehakse täpselt vastupidi - selgitusi ja intervjuusid ei anta, küsimustele ei vastata, vigu ei tunnistata. Kumb lähenemine on õige?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele