Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid pooldab avatud kommunikatsiooni, kuid möönab, et ette on tulnud ka olukordi, kus on soovitanud kommentaaridest hoiduda ning see on osutunud efektiivseks.

- Riigikogu liige ja kommunikatsiooniekspert Raimond Kaljulaid.
- Foto: Krõõt Tarkmeel
Tavapäraselt antakse kriisi sattunud organisatsioonile nõu olla kommunikatsioonis avatud - korraldada pressikonverents, anda selgitusi, vastata küsimustele, tunnistada tehtud vigu ja vabandada. Praktikas aga näeme, et sageli tehakse täpselt vastupidi - selgitusi ja intervjuusid ei anta, küsimustele ei vastata, vigu ei tunnistata. Kumb lähenemine on õige?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.