• 17.04.24, 15:25

Google’i piirangud teevad e-kaupmeeste elu raskemaks

Mediabrands Digitali performance’i tiimi juht Karl Lilienberg räägib Äripäeva raadio "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodides.
Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg
  • Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu Google Consent Mode’ist, andmete kogumisest, e‑poodide usaldusväärsusest ja sellest, mida e‑poed peavad tegema, et nende e‑kauplused oleksid muudatustega vastavuses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele