• 17.04.24, 15:25

Google’i piirangud teevad e-kaupmeeste elu raskemaks

Mediabrands Digitali performance’i tiimi juht Karl Lilienberg räägib Äripäeva raadio "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodides.
Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg
  • Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu Google Consent Mode’ist, andmete kogumisest, e‑poodide usaldusväärsusest ja sellest, mida e‑poed peavad tegema, et nende e‑kauplused oleksid muudatustega vastavuses.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele