• 17.04.24, 15:25

Google’i piirangud teevad e-kaupmeeste elu raskemaks

Mediabrands Digitali performance’i tiimi juht Karl Lilienberg räägib Äripäeva raadio "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodides.
Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg
  • Kuldar Kullasepp ja Karl Lilienberg
  • Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu Google Consent Mode’ist, andmete kogumisest, e‑poodide usaldusväärsusest ja sellest, mida e‑poed peavad tegema, et nende e‑kauplused oleksid muudatustega vastavuses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele