• 30.01.24, 10:33

Ekspert soovitab: 5 sammu GDPRi trahvi vältimiseks

Andmekaitse üldmäärus ehk GDPR on endiselt peavaluks paljudele ettevõtjatele, kuna reeglite paljusus ja nõuete pidev muutumine tekitavad segadust. Samas võivad eksimused viia kopsaka trahvi ning halvimal juhul ka ettevõtte tegevuse peatamiseni, tunnistab advokaadibüroo Hedman isikuandmete kaitse ekspert Andres Ojaver.
Isikuandmete kaitse ekspert Andres Ojaver
  • Isikuandmete kaitse ekspert Andres Ojaver
Klientide ja töötajate isikuandmed ning nendega seotud kohustused on saanud paljude ettevõtete igapäevaseks reaalsuseks, kuid endiselt jäädakse hätta seadusest tulenevate nõuete täitmisega. “Ajakirjandusest loeme aina enam andmekaitsega seonduvatest reeglitest ja eksimuste tõsidusest ning aina sagedamini tekib ettevõtjal ka õigustatud küsimus, kas meil on kõik enam-vähem korras ja kuidas seda kontrollida,” viitas Andres Ojaver ettevõtjate ebakindlusele andmekaitse valdkonnas.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.23, 13:56
GDPR trahvide uus rekord: Meta tõukas Amazoni troonilt
Andmekaitseasutused koguvad Euroopas enesekindlust ja võimekust, mis paistab välja ka rikkujate karistamise statistikas. Sel aastal määras Iirimaa Facebookile rekordtrahvi ning GDPR nõuete rikkumiste eest on ettevõtjaid ja riigiasutusi trahvitud kokku nelja miljardi euroga, tõi välja Eesti iduettevõtte GDPR Register juht Krete Paal.
Uudised
  • 12.06.23, 13:09
Eksperdid: Google Analytics 4-le üleminekul on turundajatel kolm võimalust
iProspect Eesti juht Roger Puks ja advokaadibüroo NJORD vandeadvokaat Tea Kookmaa avavad, kuidas mõjutab GDPR ehk isikuandmete kaitse üldmäärus Google Analytics 4-le üleminekut, mida tuleks ettevõtetel enda ja isikuandmete kaitsmisel silmas pidada ning millised on turundajate väljavaated kolmandate osapoolte küpsiste kadumisel.
Saated
  • 12.09.23, 14:00
Ees võivad oodata rahatrahvid: seadusmuudatused tõstavad GDPR-i jälgimise olulisust
Alates 1. novembrist 2023 on ettevõtetel veelgi suurem põhjus pöörata erilist tähelepanu GDPRi nõuetele. Jõustub uus karistusseadustiku redaktsioon, mis tähendab, et GDPR-i rikkumise tagajärjed ei piirdu enam pelgalt noomitustega – ees võivad oodata rahatrahvid.
Uudised
  • 31.10.23, 10:15
Facebook ja Instagram pakuvad Euroopas reklaamivaba kasutamise võimalust: mida see turundajatele tähendab?
Meta teeb olulise sammu Euroopa turul. Alates novembrist saavad EL-i, EMP ja Šveitsi elanikud valida, kas nad soovivad kasutada Facebooki ja Instagrami reklaamivabalt, makstes selle eest kuutasu, või jätkata tasuta kasutamist koos isikupärastatud reklaamidega.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele