Äripäeva partnersuhete üksuse juhi Priit Jõgi viimane tööpäev oli 26. jaanuaril. See oli ettevõtte juhtkonna ja Jõgi kahepoolne otsus. Osakonna juhtimise võtab esialgu üle Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk.
Äripäeva partnersuhete üksuse juhi vastutada on turunduslahenduste osakonna töö, lisaks kuuluvad üksuse vastutusalasse konverentside ja raadio lahendused ning printväljaannete reklaam.
Digitaalsel reklaamiturul domineerivad suured platvormid nagu Meta ja Google ning Delfi Meedia reklaamidirektori Sander Maasiku sõnul seisavad kohalikud meediaettevõtted silmitsi keerulise ülesandega leida oma unikaalne positsioon ja pakkuda väärtusi, mida need tehnoloogiagigandid ei suuda.
Prindi hääbumisega on läbi saamas pikk ja oluline reklaamimüügi ajajärk. Väärtused on muutunud ja ka Äripäeva kliendid on muutunud ning nii ei soovita müüa enam lihtsalt reklaampindu, vaid pakkuda klientidele hoopis lahendusi. Uus Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht Jana Tõkman räägib lähemalt.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.