Autor: Maarit Eerme • 2. november 2023
Reklaamimüügi TOPi 2. koha võitja: kohalikud meediaettevõtted otsivad oma unikaalset positsiooni ja väärtust
Digitaalsel reklaamiturul domineerivad suured platvormid nagu Meta ja Google ning Delfi Meedia reklaamidirektori Sander Maasiku sõnul seisavad kohalikud meediaettevõtted silmitsi keerulise ülesandega leida oma unikaalne positsioon ja pakkuda väärtusi, mida need tehnoloogiagigandid ei suuda.
Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
Tema sõnul on üks silmapaistvamaid muutusi reklaamimüügis kliendi kasvav soov integreerida oma reklaamikampaaniad mitmesugustes kanalites. „See eeldab andmete mitmekülgsemat ja tõhusamat kasutamist, kuna tehnoloogia on tõepoolest saanud reklaamimise lahutamatuks osaks,“ sõnas Maasik.