Autor: Maarit Eerme • 2. november 2023

Reklaamimüügi TOPi 2. koha võitja: kohalikud meediaettevõtted otsivad oma unikaalset positsiooni ja väärtust

Digitaalsel reklaamiturul domineerivad suured platvormid nagu Meta ja Google ning Delfi Meedia reklaamidirektori Sander Maasiku sõnul seisavad kohalikud meediaettevõtted silmitsi keerulise ülesandega leida oma unikaalne positsioon ja pakkuda väärtusi, mida need tehnoloogiagigandid ei suuda.
Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.

Tema sõnul on üks silmapaistvamaid muutusi reklaamimüügis kliendi kasvav soov integreerida oma reklaamikampaaniad mitmesugustes kanalites. „See eeldab andmete mitmekülgsemat ja tõhusamat kasutamist, kuna tehnoloogia on tõepoolest saanud reklaamimise lahutamatuks osaks,“ sõnas Maasik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700