Autor: Laura Reiter • 13. veebruar 2023

Milline on Eesti reklaami- ja meediavaldkonna olevik ja tulevik?

Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik avavad, milline on Eesti meedia- ja reklaamivaldkonna olukord praegu, kuidas läheb reklaamimüügil erinevates kanalites ning milliseid muutusi nad lähitulevikus näevad.
Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.

Duo Media Networksi tegevjuhi Risto Rosimannuse sõnul elab televisioonivaldkond täna suhteliselt hästi, inimesed veedavad endiselt iga päev neli tundi teleri ees ning 34 protsenti inimestest vaatavad Duo Media telekanaleid. Samas tõi ta välja, et raadioturg on olnud aastaid letargias, digitaalraadio võimalik tulek Eestisse raputab turgu ilmselt korralikult, võimaldades inimestel kuulata oma lemmikjaama ükskõik millises Eesti punktis igal hetkel, ja tõenäoliselt suureneb ka raadiojaamade hulk. Raadio kuulamine on Rosimannuse sõnul küll väikeses languses, ka siin aitab ilmselt digitaalraadio tulek seda trendi raadio kasuks positiivselt muuta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700