• 13.02.23, 15:14

Milline on Eesti reklaami- ja meediavaldkonna olevik ja tulevik?

Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik avavad, milline on Eesti meedia- ja reklaamivaldkonna olukord praegu, kuidas läheb reklaamimüügil erinevates kanalites ning milliseid muutusi nad lähitulevikus näevad.
Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
  • Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
Duo Media Networksi tegevjuhi Risto Rosimannuse sõnul elab televisioonivaldkond täna suhteliselt hästi, inimesed veedavad endiselt iga päev neli tundi teleri ees ning 34 protsenti inimestest vaatavad Duo Media telekanaleid. Samas tõi ta välja, et raadioturg on olnud aastaid letargias, digitaalraadio võimalik tulek Eestisse raputab turgu ilmselt korralikult, võimaldades inimestel kuulata oma lemmikjaama ükskõik millises Eesti punktis igal hetkel, ja tõenäoliselt suureneb ka raadiojaamade hulk. Raadio kuulamine on Rosimannuse sõnul küll väikeses languses, ka siin aitab ilmselt digitaalraadio tulek seda trendi raadio kasuks positiivselt muuta.

Seotud lood

Uudised
  • 22.12.22, 10:07
Delfi Meedia reklaamidirektor pääses juhtkonda
ASi Ekspress Grupp tütarettevõtte ASi Delfi Meedia nõukogu otsustas valida alates 1. jaanuarist 2023 uueks juhatuse liikmeks Sander Maasiku tähtajaga 31. detsember 2025. Sander Maasik hakkab vastutama ettevõtte reklaamivaldkonna eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele