Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik avavad, milline on Eesti meedia- ja reklaamivaldkonna olukord praegu, kuidas läheb reklaamimüügil erinevates kanalites ning milliseid muutusi nad lähitulevikus näevad.
- Duo Media Networksi tegevjuht Risto Rosimannus ja Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
Duo Media Networksi tegevjuhi Risto Rosimannuse sõnul elab televisioonivaldkond täna suhteliselt hästi, inimesed veedavad endiselt iga päev neli tundi teleri ees ning 34 protsenti inimestest vaatavad Duo Media telekanaleid. Samas tõi ta välja, et raadioturg on olnud aastaid letargias, digitaalraadio võimalik tulek Eestisse raputab turgu ilmselt korralikult, võimaldades inimestel kuulata oma lemmikjaama ükskõik millises Eesti punktis igal hetkel, ja tõenäoliselt suureneb ka raadiojaamade hulk. Raadio kuulamine on Rosimannuse sõnul küll väikeses languses, ka siin aitab ilmselt digitaalraadio tulek seda trendi raadio kasuks positiivselt muuta.
Seotud lood
ASi Ekspress Grupp tütarettevõtte ASi Delfi Meedia nõukogu otsustas valida alates 1. jaanuarist 2023 uueks juhatuse liikmeks Sander Maasiku tähtajaga 31. detsember 2025. Sander Maasik hakkab vastutama ettevõtte reklaamivaldkonna eest.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.