Alates sügisest on Riigimetsa Majandamise Keskuse ridades turundusjuht Anu Lill, kelle ülesanne on paika panna turundusstrateegia ning ühtlustada suure ja mitme valdkonnaga organisatsiooni nägu.

- Värske RMK turundusjuht Anu Lill Foto: Anu Hammer
Anu Lill ütleb oma senisele karjäärile tagasi vaadates, et see on kirju nagu lapitekk. „Mu viimane töökoht oli Eesti paviljoni produtsent Veneetsia arhitektuuribiennaalil, enne seda töötasin Marsaana PR kommunikatsiooniagentuuris maajuhina. Olen olnud partneriks väga erinevates turundus- ja sisuloome projektides, osalenud ürituskorralduses." Väga väärtuslikuks kogemuseks peab ta aastat New Yorgis, kus tal õnnestus töötada ühe sealse suurima arhitektuuri- ja kunsti mittetulundusorganisatsiooni Storefront for Art and Architecture heaks. Lisaks kõigele muule on endised ametid andnud talle sügava austuse puidu ja selle kasutamise ning väärindamise vastu: „Arhitektuuris ja ruumidisainis on puit hinnatud materjal. Ühe ajajärgu oma elust olin ka innovaatilise põrandafirma Bolefloor turundusjuht ja väga tore oli esimest korda RMK Tallinna kontorisse näha ka siin Bolefloori põrandat.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui mõni erafirma tuleb välja turunduskampaaniaga, millel on segane sõnum või kohatu visuaal, siis suure tõenäosusega ei järgne sellele meediapeks ning mainekahjugi on pigem ühe “ringkonna” keskne, ütles intervjuus veebruari keskel RMK kommunikatsiooniosakonna juhina tööd alustanud Triin Küttim, ja lisas, et kui sama juhtub riigisektoris, siis võib eeldada kordades suuremat negatiivset mõju.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.