Alates sügisest on Riigimetsa Majandamise Keskuse ridades turundusjuht Anu Lill, kelle ülesanne on paika panna turundusstrateegia ning ühtlustada suure ja mitme valdkonnaga organisatsiooni nägu.

- Värske RMK turundusjuht Anu Lill
- Foto: Anu Hammer
Anu Lill ütleb oma senisele karjäärile tagasi vaadates, et see on kirju nagu lapitekk. „Mu viimane töökoht oli Eesti paviljoni produtsent Veneetsia arhitektuuribiennaalil, enne seda töötasin Marsaana PR kommunikatsiooniagentuuris maajuhina. Olen olnud partneriks väga erinevates turundus- ja sisuloome projektides, osalenud ürituskorralduses." Väga väärtuslikuks kogemuseks peab ta aastat New Yorgis, kus tal õnnestus töötada ühe sealse suurima arhitektuuri- ja kunsti mittetulundusorganisatsiooni Storefront for Art and Architecture heaks. Lisaks kõigele muule on endised ametid andnud talle sügava austuse puidu ja selle kasutamise ning väärindamise vastu: „Arhitektuuris ja ruumidisainis on puit hinnatud materjal. Ühe ajajärgu oma elust olin ka innovaatilise põrandafirma Bolefloor turundusjuht ja väga tore oli esimest korda RMK Tallinna kontorisse näha ka siin Bolefloori põrandat.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui mõni erafirma tuleb välja turunduskampaaniaga, millel on segane sõnum või kohatu visuaal, siis suure tõenäosusega ei järgne sellele meediapeks ning mainekahjugi on pigem ühe “ringkonna” keskne, ütles intervjuus veebruari keskel RMK kommunikatsiooniosakonna juhina tööd alustanud Triin Küttim, ja lisas, et kui sama juhtub riigisektoris, siis võib eeldada kordades suuremat negatiivset mõju.
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.