• 03.05.23, 10:50

RMK värske kommunikatsioonijuht Triin Küttim: soovin oma tööga mõjutada kogu Eestit

Kui mõni erafirma tuleb välja turunduskampaaniaga, millel on segane sõnum või kohatu visuaal, siis suure tõenäosusega ei järgne sellele meediapeks ning mainekahjugi on pigem ühe “ringkonna” keskne, ütles intervjuus veebruari keskel RMK kommunikatsiooniosakonna juhina tööd alustanud Triin Küttim, ja lisas, et kui sama juhtub riigisektoris, siis võib eeldada kordades suuremat negatiivset mõju.
Triin Küttim: "Kuna reeglina pole riigisektoris nii palju rahalisi vahendeid kui välismaistel suurkorporatsioonidel, siis ma usun, et loovusele on riigiettevõtetes vägagi kohta."
  • Triin Küttim: "Kuna reeglina pole riigisektoris nii palju rahalisi vahendeid kui välismaistel suurkorporatsioonidel, siis ma usun, et loovusele on riigiettevõtetes vägagi kohta."
  • Foto: Mardo Männimägi
Räägi palun natuke oma tööalasest taustast. Kuidas jõudsid turunduse ja kommunikatsiooni valdkonna juurde? Kas see oli suur soov ja teadlik valik?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele