• 04.10.23, 14:19

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑kirjade efektiivsust?

Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates saab kuulda kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahte ettekande salvestust.
Katre Uibomäe ja Erkki Markus
  • Katre Uibomäe ja Erkki Markus Foto: Raul Mee
Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele