• 04.10.23, 14:19

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑kirjade efektiivsust?

Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates saab kuulda kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahte ettekande salvestust.
Katre Uibomäe ja Erkki Markus
  • Katre Uibomäe ja Erkki Markus
  • Foto: Raul Mee
Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele