• 22.09.23, 14:23

Saarlased said hiidlaste promomise eest turundusauhinna

Sel aastal hakkasid saarlased oma turundusajakirjaga Mo Saaremaa propageerima nii sise- kui ka välisturistile saarte elustiili laiemalt ning sellega võitsid nad Aasta Turismiteo konkursil aasta turundusteo auhinna.
Visit Saaremaa turismispetsialist Kristina Mägi (paremal).
  • Visit Saaremaa turismispetsialist Kristina Mägi (paremal).
  • Foto: Alar Truu
“Reisiajakirja oleme me teinud päris mitmed aastad, aga ma usun, et see, mis selle võidu koju tõi, on midagi sellist, mis on võib olla väga paljude jaoks on uskumatu: me tegime seda koos hiidlastega,” rääkis Visit Saaremaa turismispetsialist Kristina Mägi. Kampa võeti ka Muhu, Vilsandi, Abruka ja Ruhnu saarte lood ja näo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele