• 19.04.23, 11:06

Turunduseksperdid: äri edu või häving sõltub andmete kasutamise oskusest

Kui tehisintellekt on vaikselt üle võtmas tekstide kirjutamist, siis turunduses oskab ta juba ammu kogutud andmeid vastavalt vajadusele kasutada, pakkudes välja kliendile sobivaimat ostuteekonda ning isegi tema lemmik-kellamudelit. Tänavusel Passwordil jagasid kogemusi kolm niisuguse tarkvaraga seotud eksperti.
Andrus Kiisküla, Vytautas Valantavičus, Daria Nemchonok ja Renars Neimanis vestlusringis tänavusel Passwordil.
  • Andrus Kiisküla, Vytautas Valantavičus, Daria Nemchonok ja Renars Neimanis vestlusringis tänavusel Passwordil.
  • Foto: Raul Mee
Seda, millist mõju omab tehnoloogia tegelikult inimese ostukäitumisele ja kuidas teha igale inimesele nii personaalseid pakkumisi, et ta lihtsalt ei suuda ära öelda, uuris kasvu ja strateegiakonsultant Andrus Kiisküla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele