Autor: Laura Reiter • 20. jaanuar 2023

Mida ennustavad turundusjuhid 2023. aastaks? 2. osa

Uurisime Merko Ehitus Eesti ja Prisma Peremarketi turundajatelt, mida alanud aasta nende hinnangul turundusvaldkonnale kaasa toob ning kas ja milliseid muudatusi nad oma ettevõtte turundustegevustes teha plaanivad.
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin ja Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane.

Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane kommenteeris, et järjest enam on turunduses fookus kvaliteedil. „Kuna kliendid kaaluvad tänases turukeskkonnas oma ostuotsuseid varasemast oluliselt põhjalikumalt, on kvaliteetne toode üha määravama tähtsusega,“ sõnas ta ja lisas, et pikaajaline investeering – nagu seda on isikliku kodu ostmine – peab olema kindel investeering kvaliteeti, mis kestab. Sellest tulenevalt on Rebase sõnul ka turundustegevustes sama oluliseks märksõnaks kvaliteet – luua tuleb kvaliteetset sisu, mis kliente kõnetab ja mis neile korda läheb.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700