• 20.01.23, 13:05

Mida ennustavad turundusjuhid 2023. aastaks? 2. osa

Uurisime Merko Ehitus Eesti ja Prisma Peremarketi turundajatelt, mida alanud aasta nende hinnangul turundusvaldkonnale kaasa toob ning kas ja milliseid muudatusi nad oma ettevõtte turundustegevustes teha plaanivad.
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin ja Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane.
  • Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin ja Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane.
Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane kommenteeris, et järjest enam on turunduses fookus kvaliteedil. „Kuna kliendid kaaluvad tänases turukeskkonnas oma ostuotsuseid varasemast oluliselt põhjalikumalt, on kvaliteetne toode üha määravama tähtsusega,“ sõnas ta ja lisas, et pikaajaline investeering – nagu seda on isikliku kodu ostmine – peab olema kindel investeering kvaliteeti, mis kestab. Sellest tulenevalt on Rebase sõnul ka turundustegevustes sama oluliseks märksõnaks kvaliteet – luua tuleb kvaliteetset sisu, mis kliente kõnetab ja mis neile korda läheb.

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.23, 15:09
Mida ennustavad turundusjuhid 2023. aastaks? 1. osa
Uurisime Eesti ettevõtete turundusjuhtidelt, mida nad turundusvaldkonnale alanud aastaks ennustavad ja kas neil on plaanis kriiside valguses enda ettevõttes läbi viia muudatusi. Artiklisarja esimeses jaos jagavad vastuseid SEB Panga ja Ülemiste keskuse turundusjuhid.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele