Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 18. jaanuar 2023
Ainult tellijatele

Mida ennustavad turundusjuhid 2023. aastaks? 1. osa

Uurisime Eesti ettevõtete turundusjuhtidelt, mida nad turundusvaldkonnale alanud aastaks ennustavad ja kas neil on plaanis kriiside valguses enda ettevõttes läbi viia muudatusi. Artiklisarja esimeses jaos jagavad vastuseid SEB Panga ja Ülemiste keskuse turundusjuhid.
Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ja SEB Panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu.

SEB Panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juhi Silver Vohu hinnangul on ilmselt tulemas äriliselt raske aasta, kus ettevõtetel tuleb langetada keerulisi otsuseid, et kuidas majanduslanguse tingimustes ellu jääda. Turu muutumist on Vohu sõnul olnud näha alates eelmise aasta sügisest, kui ettevõtete ja eraisikute investeerimisvalmidus ehk laenuhuvi oluliselt vähenes. „Aga kunagi pole kõik sektorid kriisidest ühtmoodi puudutatud – ajal, kui keegi koondab, teine värbab ja laieneb,“ sõnas ta ja lisas, et seega peab pank olema valmis toetama ühtmoodi neid, kes vajavad tuge keerulisemate aegade üleelamiseks kui ka neid, kes tahavad uue ärisuunaga välja tulla justkui kriisi südames. SEB on Vohu sõnul keerulisemateks aegadeks valmis ning pigem näevad, et eesootav aasta võiks olla panga brändi kuvandile positiivse mõjuga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700