• 05.12.22, 11:31

Märt Jõesaar: MTÜ-d vajavad hädasti digitaliseerimist

Eestlaste armastust heategevuse vastu on raske mitte märgata. Heategevuslikud telesaated koguvad igal aastal miljoneid eurosid ning huvi annetamise vastu aina kasvab. Mittetulundusühingute vaatest on aga oluline, et annetajad ikka nendeni jõuaks. Kuidas saavad MTÜ-d ennast digikanalites nähtavamaks teha ja oma protsesse juhtida, kirjutab kliendihaldusplatvormi Salesforce’i partneri LeverUPi Baltikumi juht Märt Jõesaar.
LeverUPi Baltikumi juht Märt Jõesaar.
  • LeverUPi Baltikumi juht Märt Jõesaar.
Mittetulundusühing on oma olemuselt üks keerukamaid organisatsioone. Nendes on kõrvuti meeletult palju erinevaid protsesse. MTÜ-del on hulk stakeholder’eid, neil on hulk eraisikutest annetajaid, tavaliselt ka riiklikud toetused ning neil on vaja välja õpetada ja juhtida vabatahtlikke. Kui nad on toetused kokku korjanud, tuleb neid hakata välja jagama. Tõenäoliselt pakuvad nad veel teenuseid, mille eest küsivad raha.

Seotud lood

Saated
  • 02.09.22, 14:00
Tark turundus, mis aitab MTÜ-l rohkem annetusi koguda
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUP Baltikumi juht Märt Jõesaar, kes räägib sellest, kuidas MTÜd saavad ennast edukalt turundada ning seeläbi ka annetuste hulka suurendada.
Uudised
  • 26.08.22, 14:29
LeverUPi Baltikumi juht: turundajate jaoks on Google Analytics 4 näol tegemist kullapotiga
LeverUPi Baltikumi üksuse juhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Märt Jõesaare sõnul on täna digiturunduse üheks suurimaks väljakutseks see, kuidas kesisema andmete kättesaadavuse juures rahuldada klientide aina suurenevat nõudlust personaalsete pakkumiste järele.
Uudised
  • 15.06.22, 15:33
LeverUP toob Eesti turule AI juhitud turunduslahenduse
LeverUP Consulting OÜ laiendas oma teenusteportfelli ning sai üheks vähestest ametlikult akrediteeritud Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization (endine Interaction Studio) partneriks Euroopas.
Uudised
  • 31.03.22, 13:05
Salesforce’i esindajad soovitavad: kuidas viia õige sõnum õiges kanalis ja õigel ajal õige inimeseni
Maailma juhtiva kliendihaldusplatvormi Salesforce’i esindajad LeverUPist Märt Jõesaar, Daria Nemchonok ja Šimo Brtan rääkisid tänavusel Passwordil, et nende üheks eesmärgiks on aidata ettevõtetel oma klientide kasutajakogemust paremaks muuta.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele