Autor: Märt Jõesaar • 5. detsember 2022

Märt Jõesaar: MTÜ-d vajavad hädasti digitaliseerimist

Eestlaste armastust heategevuse vastu on raske mitte märgata. Heategevuslikud telesaated koguvad igal aastal miljoneid eurosid ning huvi annetamise vastu aina kasvab. Mittetulundusühingute vaatest on aga oluline, et annetajad ikka nendeni jõuaks. Kuidas saavad MTÜ-d ennast digikanalites nähtavamaks teha ja oma protsesse juhtida, kirjutab kliendihaldusplatvormi Salesforce’i partneri LeverUPi Baltikumi juht Märt Jõesaar.
LeverUPi Baltikumi juht Märt Jõesaar.

Mittetulundusühing on oma olemuselt üks keerukamaid organisatsioone. Nendes on kõrvuti meeletult palju erinevaid protsesse. MTÜ-del on hulk stakeholder’eid, neil on hulk eraisikutest annetajaid, tavaliselt ka riiklikud toetused ning neil on vaja välja õpetada ja juhtida vabatahtlikke. Kui nad on toetused kokku korjanud, tuleb neid hakata välja jagama. Tõenäoliselt pakuvad nad veel teenuseid, mille eest küsivad raha.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700