LeverUP Consulting OÜ laiendas oma teenusteportfelli ning sai üheks vähestest ametlikult akrediteeritud Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization (endine Interaction Studio) partneriks Euroopas.

- LeverUp Eesti üksuse juht Märt Jõesaar.
MC Personalization, varem tuntud kui Interaction Studio, on tehisintellekti (AI) juhitud kliendisuhtlus, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele kanaliteüleselt reaalajas isiksustatud suhtlust, suurendades konversioonimäära ja klientide lojaalsust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar, kellega tuleb juttu klienditeekonna automatiseerimisest ning kliendisuhtluse kõrgemale tasemele viimisest.
Maailma suurima, 28 miljardi eurose käibega kliendihaldusplatvormi Salesforce'i partnerettevõtte LeverUP Consultingu, millel on esindused Eestis, Horvaatias ja teistes Balti riikides, äriarendusjuhi Märt Jõesaare sõnul on nõudmised klienditeenindusele kasvanud ning digikliendi rahuldamiseks pelgalt e-mailist ei piisa.
Maailma suurima kliendi- ja müügihaldus tarkvara (CRM) Salesforce'i esindaja LeverUp avas Eestis esinduse, mida hakkab juhtima Pipedrive'i ja Elisa kogemusega Märt Jõesaar.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?