• 14.11.22, 13:19

Eesti riigibränd valiti aasta asukohabrändiks

Rahvusvahelisel City Nation Place auhinnagalal Londonis valiti parimaks asukohabrändiks Eesti bränd. Lisaks võitis Work in Estonia programmi kampaania „Just log in“ majandusarengu kommunikatsioonikampaania eriauhinna.
Pildil paremal EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse liige Liina Maria Lepik.
  • Pildil paremal EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse liige Liina Maria Lepik.
„Mul on väga hea meel, et rahvusvahelised eksperdid Eesti tutvustamiseks loodud kontseptsiooni ning materjale kõrgelt hindavad ja tunnustavad. Oleme saanud välismaalt palju positiivset tagasisidet ja väikse riigina aitavad meeldejäävad sõnumid ja visuaalne keel siia tuua rohkem turiste ja välisinvesteeringuid ja talente ning aitavad meie eksportööridel läbi lüüa,“ ütles EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse liige Liina Maria Lepik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele