• 10.11.22, 09:01

Kantar Emor: Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

Tänavu kaardistatud lojaalsusprogrammide uuringust selgub, et Eesti inimeste jaoks on boonusraha kogumine üks kõige olulisem püsikliendiprogrammide hüve. Eriti oluline on see noorte inimeste jaoks. Olulisuselt teine hüve on vaid kliendikaardiga kehtivad eripakkumised. Kokku kaardistati uuringus 16 erisugust hüve, mida lojaalsusprogrammid Eesti turul pakuvad.
Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm Foto: Tanel Meos
Kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm on Partnerkaart, teisel kohal on Sinu Rimi. Jaekettide lojaalsusprogrammid on valdavalt laia kasutatavusega, kuna enamik inimesi käib toidupoodides – seetõttu on ka jaekettide programmid kõik liikmelisuse esikümnes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele