• 10.11.22, 09:01

Kantar Emor: Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

Tänavu kaardistatud lojaalsusprogrammide uuringust selgub, et Eesti inimeste jaoks on boonusraha kogumine üks kõige olulisem püsikliendiprogrammide hüve. Eriti oluline on see noorte inimeste jaoks. Olulisuselt teine hüve on vaid kliendikaardiga kehtivad eripakkumised. Kokku kaardistati uuringus 16 erisugust hüve, mida lojaalsusprogrammid Eesti turul pakuvad.
Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Foto: Tanel Meos
Kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm on Partnerkaart, teisel kohal on Sinu Rimi. Jaekettide lojaalsusprogrammid on valdavalt laia kasutatavusega, kuna enamik inimesi käib toidupoodides – seetõttu on ka jaekettide programmid kõik liikmelisuse esikümnes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele