Autor: Laura Kõiv • 22. september 2022

Kolm nõuannet, kuidas ettevõttena sotsiaalmeedias edukas olla

Jennie Arvenäs Rootsi Meta loovagentuurist arutles tänavusel konverentsil Best Internet, milline on sotsiaalmeedia roll turunduses ja kuidas panna tarbijad brändi sõnumeid edastama.
Jennie Arvenäs Rootsi Meta agentuurist tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet.
Foto: Raul Mee

“Kõige tähtsam on mõista sotsiaalmeedia keskkonda ning kultuuri” rõhutas Arvenäs ning lisas, et sotsiaalmeedia platvormi kultuur on loodud inimeste, mitte brändide poolt. Ettevõtted ei tohiks seda lõhkuda vaid peaksid sellesse sulanduma. Arvenäs tõi välja kolm võimalust, kuidas brändid saavad sotsiaalmeediaplatvorme enda kasuks tööle panna ja võita oma sihtrühma tähelepanu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700