Rait Milistver rääkis, et copywriting on kirjaliku teksti kaudu suhtlemine ja nii nagu igas suhtluses, on ka turundustekstides oluline õigete signaalide andmine, et teine pool sinust õigesti aru saaks. „Minu jaoks on copywriting kolmas kirjaoskus kirjutamis- ja arvutikasutamisoskuse järel ning seda just selle olulisuse pärast, sest suur osa maailmast tegeleb müügitegevusega ja seda isegi ettevõtet asutamata,“ sõnas ta ja lisas, et tema jaoks eeldab copy kirjutamine ka esimese kirjaoskuse, mis on ka eneseväljendusoskus, valdamist. „Paljud arvavad, et copy kirjutamiseks ei ole kirjutamisoskust vaja, mis on minu arvates täiesti vale,“ sõnas Milistver ja lisas, et copy kirjutamine nõuab enamatki – see eeldab peale eneseväljendusoskuse ka kliendi tootesse ja teenusesse sisseelamist, enda kliendi positsiooni panemist ning oskust end väljendada nii, et see teeniks kliendi huve. Sven Nuum lisas, et copywriting on ülivajalik oskus igale turundajale – ükskõik, mis kanalis ka ei tegutsetaks.