• 29.07.22, 14:03

Rait Milistver: copy't kirjutades võiks olla rõõmus ja puhanud

Sotsiaalmeedia turunduse eksperdi, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi ühe asutaja Sven Nuumi ning 25aastase kogemusega copywriteri, loovjuhi ja koolitaja Rait Milistveri sõnul võib igaühest saada copywriter, ent see eeldab pidevat harjutamist ja praktiseerimist – pelgalt teoreetilistest teadmistest siinkohal palju abi ei ole.
Sven Nuumi (vasakul) ja Rait Milistveri sõnul ei huvita klienti niivõrd toode või teenus iseenesest, vaid see, mis probleemi see tema jaoks lahendab.
  • Sven Nuumi (vasakul) ja Rait Milistveri sõnul ei huvita klienti niivõrd toode või teenus iseenesest, vaid see, mis probleemi see tema jaoks lahendab. Foto: Äripäev
Rait Milistver rääkis, et copywriting on kirjaliku teksti kaudu suhtlemine ja nii nagu igas suhtluses, on ka turundustekstides oluline õigete signaalide andmine, et teine pool sinust õigesti aru saaks. „Minu jaoks on copywriting kolmas kirjaoskus kirjutamis- ja arvutikasutamisoskuse järel ning seda just selle olulisuse pärast, sest suur osa maailmast tegeleb müügitegevusega ja seda isegi ettevõtet asutamata,“ sõnas ta ja lisas, et tema jaoks eeldab copy kirjutamine ka esimese kirjaoskuse, mis on ka eneseväljendusoskus, valdamist. „Paljud arvavad, et copy kirjutamiseks ei ole kirjutamisoskust vaja, mis on minu arvates täiesti vale,“ sõnas Milistver ja lisas, et copy kirjutamine nõuab enamatki – see eeldab peale eneseväljendusoskuse ka kliendi tootesse ja teenusesse sisseelamist, enda kliendi positsiooni panemist ning oskust end väljendada nii, et see teeniks kliendi huve. Sven Nuum lisas, et copywriting on ülivajalik oskus igale turundajale – ükskõik, mis kanalis ka ei tegutsetaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele