Tihti kipub müügitekstidest välja jääma see, millist tulemust toode või teenus inimesele pakub, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.

- Sotsiaalmeedia turunduse ekspert, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi üks asutajatest Sven Nuum (vasakul) ja copywriter, loovjuht ja koolitaja Rait Milistver.
- Foto: Äripäev
Müügitekstis peavad sisalduma nii probleem kui ka lahendus, rääkis Nullist turunduskooli üks asutaja ja sotsiaalmeedia turunduse ekspert Sven Nuum. „Inimesed otsivad lahendusi oma probleemidele. Copy on vahend, kuidas me saame sõnade kaudu seda inimestele selgitada,“ ütles ta. Räägime saates sellest, kuidas kirjutada häid reklaami- ja müügitekste, mis elemente peaksid need sisaldama ja miks ettevõtjad peaksid väärtustama head reklaamiteksti. Samuti tuleb jutuks loomeprotsess ja kõige selle äriline pool.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.