• 17.05.22, 15:00

Solaris Keskuse turundusjuht keskuse uuest veebilehest: see on kui põnev juturaamat

Solaris Keskus on peagi lansseerimas oma uut kodulehte, millele nad lähenesid päris loominguliselt ning tavapärase poeinfo asemel on copywriter lasknud oma fantaasial lennata. Tulemuseks on humoorikas ja eristuv lahendus, mida saab lugeda kui juturaamatut. Keskuse turundusjuht Kristin Lepikson rääkis lähemalt.
Solaris Keskuse turundusjuht keskuse uuest veebilehest: see on kui põnev juturaamat
Solaris Keskus on Kristin Lepiksoni sõnul viimaste aastatega palju muutunud - suund on tugevalt Eesti disainil, jätkusuutlikkuse väärtustamisel ja kultuuri toetamisel. „Meie senine kodulehekülg seda aga edasi ei andnud ja oli ajale jalgu jäänud - nii oma sisu, info kui disaini poolest,“ avas ta uue veebilehe loomise vajadust, ja lisas, et Solaris eristub oma väiksuses ja kindlas nišis teistest kaubanduskeskustest ja nad soovivad seda näidata ka oma kodulehe kaudu. „Tahes-tahtmata on see siiski mingil määral meie visiitkaart,“ sõnas ta ja lisas, et ilusat disaini on Eesti kodulehtede seas palju, aga julget copy’t ning isikupärast ja brändile omast lähenemist vähem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele