Boku äriprotsesside juht: uuele brändile üleminek annab ettevõtte tegevusele uue vaatevinkli
Endise nimega tehnoloogiaettevõte Fortumo liitus käesoleva aasta alguses mobiilmaksetele keskenduva ettevõtte Bokuga. Mattias Liivaku sõnul, kes oli Fortumo turundus- ja kommunikatsioonijuht ning praegune Boku äriprotsesside juht, oli Boku brändile üleminek vajalik samm ärieesmärkide saavutamiseks - ühinemise aluseks olid mõlema ettevõtte parimad praktikad.
Boku äriprotsesside juht Mattias Liivak
Autor: Sten-Ander Ojakallas
Protsess Boku brändile üleminekuks algas Fortumo jaoks juba mõned aastad tagasi, kui Boku toona 40 miljoni euroga Fortumo ära ostis. “Alates sellest perioodist olid paljud Fortumo inimesed Bokuga tihedalt seotud ja sealsetesse protsessidesse integreerunud. Tänu sellele oli majas sees uudis konsolideerumisest pigem oodatud,” rääkis Liivak. Ta lisas, et kuna ettevõtted olid enam-vähem sarnases mastaabis, oli ühinemise aluseks mõlema ettevõtte parimad praktikad - nii klientide kui ka väärt tööjõu osas said kasu mõlemad ettevõtted ning ühiselt liiguti edasi mõlema ettevõtte kliendi- ja kogemusepagasiga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]