• 11.07.22, 14:44

Boku äriprotsesside juht: uuele brändile üleminek annab ettevõtte tegevusele uue vaatevinkli

Endise nimega tehnoloogiaettevõte Fortumo liitus käesoleva aasta alguses mobiilmaksetele keskenduva ettevõtte Bokuga. Mattias Liivaku sõnul, kes oli Fortumo turundus- ja kommunikatsioonijuht ning praegune Boku äriprotsesside juht, oli Boku brändile üleminek vajalik samm ärieesmärkide saavutamiseks - ühinemise aluseks olid mõlema ettevõtte parimad praktikad.
Boku äriprotsesside juht Mattias Liivak
  • Boku äriprotsesside juht Mattias Liivak Foto: Sten-Ander Ojakallas
Protsess Boku brändile üleminekuks algas Fortumo jaoks juba mõned aastad tagasi, kui Boku toona 40 miljoni euroga Fortumo ära ostis. “Alates sellest perioodist olid paljud Fortumo inimesed Bokuga tihedalt seotud ja sealsetesse protsessidesse integreerunud. Tänu sellele oli majas sees uudis konsolideerumisest pigem oodatud,” rääkis Liivak. Ta lisas, et kuna ettevõtted olid enam-vähem sarnases mastaabis, oli ühinemise aluseks mõlema ettevõtte parimad praktikad - nii klientide kui ka väärt tööjõu osas said kasu mõlemad ettevõtted ning ühiselt liiguti edasi mõlema ettevõtte kliendi- ja kogemusepagasiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele