Autor: Laura Reiter • 20. juuni 2022

Kampaania „Tagurpidi jõulud“ soovib tutvustada Omniva uuenenud brändilugu

Omniva projektijuhi Kerli Põllu ja agentuuri Utopia loovjuhi Alvar Jaaksoni sõnul sündis kampaania soovist luua Omnivale positiivsem mainekuvand, jagada jõulurõõmu ka suvel ning näidata, et Omniva ei tähenda ainult saadetiste kohaletoimetamist.
Kampaania loovidee sündis mõttest, et Omniva vajab jõuludele lisaks sama vibe'iga püha ka suvesse.

Omniva poolse kampaania projektijuhi Kerli Põllu sõnul soovivad nad „Tagurpidi jõulude“ kampaaniaga tutvustada inimestele Omniva uuenenud brändilugu. „Omnivat teatakse juba ammu, sest toome inimesteni postkaarte, kirju ja pakke - saab öelda, et Omniva on osa pea kõigi igapäevaelust,“ sõnas ta ja lisas, et paljudele võib seetõttu tunduda, et Omniva eesmärgiks on tänagi pelgalt saadetiste kohaletoimetamine. „Me ise aga usume, et kiri ei ole kunagi lihtsalt tükk paberit ega saadetis vaid papist kast, neis on alati peidus midagi rohkemat – head sõnad, tervitused, rõõmsad uudised või üllatused,“ selgitas ta ja lisas, et neile endile tundub, et Omniva inimesed töötavad sama hoolega kui jõuluvana postkontor. „Suhtume igasse pakki kui väärtuslikku kinki ja igasse postkaarti kui lapse kirja, mis tarvis päkapikkudeni toimetada ehk kokkuvõtvalt - Omniva jagab iga päev sedasama rõõmu, mida pakuvad jõulud ja kingitused.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700