Omniva poolse kampaania projektijuhi Kerli Põllu sõnul soovivad nad „Tagurpidi jõulude“ kampaaniaga tutvustada inimestele Omniva uuenenud brändilugu. „Omnivat teatakse juba ammu, sest toome inimesteni postkaarte, kirju ja pakke - saab öelda, et Omniva on osa pea kõigi igapäevaelust,“ sõnas ta ja lisas, et paljudele võib seetõttu tunduda, et Omniva eesmärgiks on tänagi pelgalt saadetiste kohaletoimetamine. „Me ise aga usume, et kiri ei ole kunagi lihtsalt tükk paberit ega saadetis vaid papist kast, neis on alati peidus midagi rohkemat – head sõnad, tervitused, rõõmsad uudised või üllatused,“ selgitas ta ja lisas, et neile endile tundub, et Omniva inimesed töötavad sama hoolega kui jõuluvana postkontor. „Suhtume igasse pakki kui väärtuslikku kinki ja igasse postkaarti kui lapse kirja, mis tarvis päkapikkudeni toimetada ehk kokkuvõtvalt - Omniva jagab iga päev sedasama rõõmu, mida pakuvad jõulud ja kingitused.“