Omniva vahetab logo: värske visuaalne identiteet väljendab rõõmu ja uut missiooni
Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud.
Logol on kujutatud saadetist, mis on hoitud nelja naeratuse poolt. Uus logo on inspireeritud 20. sajandi modernismist, geomeetriline ja varasemast puhtama joonega.
Triin Küttimi ja Mari-Liis Küppari sõnul töötati möödunud aastal ettevõttele välja uus strateegia, millega seati eesmärgiks saada Baltikumi eelistatumaks logistikapartneriks, pakkudes kliendikeskset teenust pühendunult ja vastutustundlikult. „Visuaalne uuendus on esimene mitmetest planeeritud muutustest,“ rääkisid nad ja usuvad, et uus värske välimus annab uue hingamise ettevõtte inimestele ja tegemistele, mille positiivne mõju kandub kindlasti üle ka klientidele.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]