Autor: Laura Reiter • 27. jaanuar 2022

Omniva vahetab logo: värske visuaalne identiteet väljendab rõõmu ja uut missiooni

Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud.
Logol on kujutatud saadetist, mis on hoitud nelja naeratuse poolt. Uus logo on inspireeritud 20. sajandi modernismist, geomeetriline ja varasemast puhtama joonega.

Triin Küttimi ja Mari-Liis Küppari sõnul töötati möödunud aastal ettevõttele välja uus strateegia, millega seati eesmärgiks saada Baltikumi eelistatumaks logistikapartneriks, pakkudes kliendikeskset teenust pühendunult ja vastutustundlikult. „Visuaalne uuendus on esimene mitmetest planeeritud muutustest,“ rääkisid nad ja usuvad, et uus värske välimus annab uue hingamise ettevõtte inimestele ja tegemistele, mille positiivne mõju kandub kindlasti üle ka klientidele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700