Autor: Laura Reiter • 5. mai 2022

Initiative’i juht: meediaagentuurid peaksid oma mainega hoolikamalt ringi käima, see on Eestis niigi habras

Meediaagentuuri Initiative’i juhi Indrek Soomi sõnul peaksid meediaagentuurid Eestis olema ettevaatlikud (ka tahtmatute) lubadustega, mida ei suudeta täita. Lisaks rääkis ta muu hulgas ühiste kokkulepitud mõõdikute ja ärianalüütika olulisusest ning meediavaldkonna tulevikust.
Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom.

Indrek Soom paneb kõigepealt turundajatele südamele, et nad ei võtaks neile (konkurssidel) antud lubadusi kergekäeliselt ja küsiksid vastavalt agentuurilt ja ka tema klientidelt, kuidas saab tõestatud antud lubaduste täitmine. „Kui agentuur ütleb, et ta on strateegiline äripartner, kes parandab kliendi äritulemust, siis oleks ilmselt okei täpsustada, kes on need inimesed, millised on teenused, metoodikad ja kogemus, millega neid lubadusi täidetakse. Lubada on lihtne, teostus ja vastutus on midagi muud," rääkis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700