Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 5. mai 2022
Ainult tellijatele

Initiative’i juht: meediaagentuurid peaksid oma mainega hoolikamalt ringi käima, see on Eestis niigi habras

Meediaagentuuri Initiative’i juhi Indrek Soomi sõnul peaksid meediaagentuurid Eestis olema ettevaatlikud (ka tahtmatute) lubadustega, mida ei suudeta täita. Lisaks rääkis ta muu hulgas ühiste kokkulepitud mõõdikute ja ärianalüütika olulisusest ning meediavaldkonna tulevikust.
Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom.

Indrek Soom paneb kõigepealt turundajatele südamele, et nad ei võtaks neile (konkurssidel) antud lubadusi kergekäeliselt ja küsiksid vastavalt agentuurilt ja ka tema klientidelt, kuidas saab tõestatud antud lubaduste täitmine. „Kui agentuur ütleb, et ta on strateegiline äripartner, kes parandab kliendi äritulemust, siis oleks ilmselt okei täpsustada, kes on need inimesed, millised on teenused, metoodikad ja kogemus, millega neid lubadusi täidetakse. Lubada on lihtne, teostus ja vastutus on midagi muud," rääkis ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700