• 05.05.22, 11:09

Initiative’i juht: meediaagentuurid peaksid oma mainega hoolikamalt ringi käima, see on Eestis niigi habras

Meediaagentuuri Initiative’i juhi Indrek Soomi sõnul peaksid meediaagentuurid Eestis olema ettevaatlikud (ka tahtmatute) lubadustega, mida ei suudeta täita. Lisaks rääkis ta muu hulgas ühiste kokkulepitud mõõdikute ja ärianalüütika olulisusest ning meediavaldkonna tulevikust.
Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom.
  • Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom.
Indrek Soom paneb kõigepealt turundajatele südamele, et nad ei võtaks neile (konkurssidel) antud lubadusi kergekäeliselt ja küsiksid vastavalt agentuurilt ja ka tema klientidelt, kuidas saab tõestatud antud lubaduste täitmine. „Kui agentuur ütleb, et ta on strateegiline äripartner, kes parandab kliendi äritulemust, siis oleks ilmselt okei täpsustada, kes on need inimesed, millised on teenused, metoodikad ja kogemus, millega neid lubadusi täidetakse. Lubada on lihtne, teostus ja vastutus on midagi muud," rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele