Alates selle aasta märtsist töötab Postimees Grupi turundusdirektorina Anne Muldme, kes enne juhtis ligi viis aastat TalTechi turunduse ja kommunikatsiooni osakonda ja on varasemalt töötanud pikalt erinevatel turundusega seotud ametikohtadel Telias. Muldme sõnul tundub talle esmapilgul, et meediamaja turunduses on teaduse ja kõrgharidusega päris palju sarnasusi.

- Postimees Grupi vastne turundusdirektor Anne Muldme
- Foto: Edmond Mäll
Muldme sõnas, et Postimees Grupi töökoht jõudis temani eduka suunatud pakkumisena. "Ajastus tundus õige, sest töö TalTechi brändiga oli jõudnud hakata näitama vilju ja andis enesekindlust, et on paras aeg liikuda edasi," rääkis ta ja lisas, et TalTechi perioodile tagasi vaadates võib ta kõige suuremaks panuseks pidada kindlasti ülikooli kuvandi suuremahulist muutust positiivsuse suunas ja väga suurt noorte tähelepanu ja huvi tõusu ülikooli astumise osas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.