Venemaa sõda Ukrainas on mõjutanud peaaegu kõiki äri- ja eluvaldkondi, sealhulgas digireklaami. Ettevõtted on muutnud oma kavandatud kampaaniad Ukraina toetuskampaaniateks või need pausile pannud, samal ajal kui uudiseportaale on tabanud sõjauudiseid jälgivate kasutajate tulv. Baltimaade juhtiva reklaamitehnoloogia ettevõtte Digital Matter tegevjuht Gediminas Blažys võtab kokku olulisemad digireklaami trendid Ukraina sõja kontekstis.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]