Baltimaade juhtiv reklaamivõrgustik Adnet muudab oma kaubamärgi Digital Matter’iks ning on saamas digipartneriks meediaväljaannetele. Lisaks juba väljakujunenud reklaamivõrgustiku teenustele tutvustab Digital Matter erinevaid muid tööriistu ja teenuseid, mis võimaldavad veebisaitide kasvu. See on hea uudis nii reklaamiagentuuridele kui väljaannetele, kellele annab see muudatus veelgi rohkem kasvuvõimalusi.
See muudatus laiendab oluliselt ettevõtte haaret. Ettevõtte tiim aitab jätkuvalt reklaamipindadel raha teenimisega, kuid pakub lisaks ka mitmeid uusi teenuseid. Nende hulka kuuluvad näiteks tööriistad veebisaitide külastajate ja külastatavuse andmetega töötamiseks, tipptasemel automatiseeritud (programmatic) reklaamilahendused, konsultatsiooniteenused, SEO, veebisaitide programmeerimine ja tugiteenused, mis aitavad veebisaitidel oma kasvupotentsiaali realiseerida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.