Noor futurist, leiutaja ja kirjanik Perttu Pölönen Soomest võttis tänavusel Passwordil luubi alla tehnoloogia ja turunduse seosed, rääkides, et tulevikus saavad tehnoloogia kõrval palju olulisemaks inimaspektid.
Noor futurist, kirjanik ja leiutaja Perttu Pölönen tänavusel Passwordil
Autor: Raul Mee
Pölönen nentis, et ilmselt oskame me kõik oma valdkonna raames veidigi ennustada ja tuua välja vähemalt kolm aspekti, mis kaheksa järgmise aasta jooksul ilmselt muutumas on. „Mis aga oleks, kui küsiks hoopis vastupidi – mis järgmise kümnendi jooksul kindlasti ei muutu,“ küsis Pölönen, kelle arvates võikski keskenduda hoopis sellele, mis ei muutu, sest see on palju huvitavam ning see on midagi, mida saame usaldada ja millele toetuda.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]