Noor futurist, leiutaja ja kirjanik Perttu Pölönen Soomest võttis tänavusel Passwordil luubi alla tehnoloogia ja turunduse seosed, rääkides, et tulevikus saavad tehnoloogia kõrval palju olulisemaks inimaspektid.
- Noor futurist, kirjanik ja leiutaja Perttu Pölönen tänavusel Passwordil Foto: Raul Mee
Pölönen nentis, et ilmselt oskame me kõik oma valdkonna raames veidigi ennustada ja tuua välja vähemalt kolm aspekti, mis kaheksa järgmise aasta jooksul ilmselt muutumas on. „Mis aga oleks, kui küsiks hoopis vastupidi – mis järgmise kümnendi jooksul kindlasti ei muutu,“ küsis Pölönen, kelle arvates võikski keskenduda hoopis sellele, mis ei muutu, sest see on palju huvitavam ning see on midagi, mida saame usaldada ja millele toetuda.
Seotud lood
Futurist, leiutaja ja tänavuse turunduskonverentsi Password üks inspiratsiooniesinejatest Perttu Pölönen Soomest rääkis Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas, milliseid teadmisi ja oskusi läheb tulevikus vaja, mida oleks maailma tarvis juurde leiutada ning kuidas käitub tarbijana Z-generatsioon.
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23. ja 24. märtsil 2022 Kultuurikatlas. Konverentsi esimesel päeval astuvad teiste seas oma ettekandega lavale ka kaks värvikat inspiratsiooniesinejat - turundusprofessor Micael Dahlen Rootsist ja futurist Perttu Pölönen Soomest.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.