• 25.03.22, 17:12

Optimisti juht reklaamist sõja ajal: võimatu on teha töid, mis seotud huumoriga

Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kuigi praegu on ehk mõni töö edasi lükkunud, siis enim on sõja tõttu kannatanud inimeste meeleolu.
Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov
  • Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov
Tema sõnul ei ole võimalik praeguses olukorras teha töid, mis on seotud huumoriga. „Jube raske on teha mingit naljakat reklaami, kui samal ajal tapetakse lapsi,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele