• 25.03.22, 17:12

Optimisti juht reklaamist sõja ajal: võimatu on teha töid, mis seotud huumoriga

Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kuigi praegu on ehk mõni töö edasi lükkunud, siis enim on sõja tõttu kannatanud inimeste meeleolu.
Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov
  • Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov
Tema sõnul ei ole võimalik praeguses olukorras teha töid, mis on seotud huumoriga. „Jube raske on teha mingit naljakat reklaami, kui samal ajal tapetakse lapsi,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele