• 25.03.22, 17:12

Optimisti juht reklaamist sõja ajal: võimatu on teha töid, mis seotud huumoriga

Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kuigi praegu on ehk mõni töö edasi lükkunud, siis enim on sõja tõttu kannatanud inimeste meeleolu.
Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov
  • Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luškov
Tema sõnul ei ole võimalik praeguses olukorras teha töid, mis on seotud huumoriga. „Jube raske on teha mingit naljakat reklaami, kui samal ajal tapetakse lapsi,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele