Joana Esteves: brändidelt oodatakse üha enam seisukoha võtmist päevakajalistes küsimustes
Rahvusvaheline ekspert Joana Esteves, kes on töötanud viis aastat tuntud moebrändi Erdem pressi- ja turundusjuhina, pakkudes nüüd oma ettevõtte alt muu hulgas brändi-, PR- ja turundusstrateegia arendamisteenust, sisu loomise, digiturunduse ja sotsiaalmeedia haldamise teenust, rääkis Best Marketingile antud intervjuus sotsiaalmeedia ja mõjuisikute turunduse olevikust ning tulevikust.
Rahvusvaheline turundusekspert Joana Esteves
Joana Estevesi sõnul on influencer-turunduse mõjuvõim vähenemas ja seda on tunda nii makro -, mikro- ja isegi nanomõjuisikute seas. „Viimased tegutsevad enamasti nišiturgudel ja hoiavad oma publikut kõrgelt kaasatuna autentsete postituste ja sageli tasuta brändimainimisega,“ ütles ta ja lisas, et seal peitubki täna influencer-turunduse väärtus. Lisaks rääkis ta, et tarbijad austavad ja suhtlevad brändidega, kes osalevad päevakajalistes diskussioonides, ning ootavad üha enam, et brändid võtaksid oma seisukoha ka poliitilistes küsimustes.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]