Autor: Laura Reiter • 17. märts 2022
Joana Esteves: brändidelt oodatakse üha enam seisukoha võtmist päevakajalistes küsimustes
Rahvusvaheline ekspert Joana Esteves, kes on töötanud viis aastat tuntud moebrändi Erdem pressi- ja turundusjuhina, pakkudes nüüd oma ettevõtte alt muu hulgas brändi-, PR- ja turundusstrateegia arendamisteenust, sisu loomise, digiturunduse ja sotsiaalmeedia haldamise teenust, rääkis Best Marketingile antud intervjuus sotsiaalmeedia ja mõjuisikute turunduse olevikust ning tulevikust.
Rahvusvaheline turundusekspert Joana Esteves
Joana Estevesi sõnul on influencer-turunduse mõjuvõim vähenemas ja seda on tunda nii makro -, mikro- ja isegi nanomõjuisikute seas. „Viimased tegutsevad enamasti nišiturgudel ja hoiavad oma publikut kõrgelt kaasatuna autentsete postituste ja sageli tasuta brändimainimisega,“ ütles ta ja lisas, et seal peitubki täna influencer-turunduse väärtus. Lisaks rääkis ta, et tarbijad austavad ja suhtlevad brändidega, kes osalevad päevakajalistes diskussioonides, ning ootavad üha enam, et brändid võtaksid oma seisukoha ka poliitilistes küsimustes.