• 17.03.22, 09:24

Joana Esteves: brändidelt oodatakse üha enam seisukoha võtmist päevakajalistes küsimustes

Rahvusvaheline ekspert Joana Esteves, kes on töötanud viis aastat tuntud moebrändi Erdem pressi- ja turundusjuhina, pakkudes nüüd oma ettevõtte alt muu hulgas brändi-, PR- ja turundusstrateegia arendamisteenust, sisu loomise, digiturunduse ja sotsiaalmeedia haldamise teenust, rääkis Best Marketingile antud intervjuus sotsiaalmeedia ja mõjuisikute turunduse olevikust ning tulevikust.
Rahvusvaheline turundusekspert Joana Esteves
  • Rahvusvaheline turundusekspert Joana Esteves
Joana Estevesi sõnul on influencer-turunduse mõjuvõim vähenemas ja seda on tunda nii makro -, mikro- ja isegi nanomõjuisikute seas. „Viimased tegutsevad enamasti nišiturgudel ja hoiavad oma publikut kõrgelt kaasatuna autentsete postituste ja sageli tasuta brändimainimisega,“ ütles ta ja lisas, et seal peitubki täna influencer-turunduse väärtus. Lisaks rääkis ta, et tarbijad austavad ja suhtlevad brändidega, kes osalevad päevakajalistes diskussioonides, ning ootavad üha enam, et brändid võtaksid oma seisukoha ka poliitilistes küsimustes.

Seotud lood

Uudised
  • 25.11.21, 15:05
Fashion Scouti ja fashionavanti rahvusvaheline koolitusprogramm Eesti moeettevõtetele tuleb taas
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös kodumaise moeagentuuriga fashionavant ning Euroopa juhtiva moeagentuuriga Fashion Scout kutsub Eesti moeettevõtteid taas osalema koolitusprogrammis „International Accelerator Programme – Empowering Estonian Fashion Designers VOL 2“.
Uudised
  • 21.09.21, 10:24
Fashion Scouti asutaja: Eesti moebrändid teevad tugevat visuaalset turundust
Euroopa juhtiva moeagentuuri Fashion Scouti asutaja Martyn Roberts rääkis Best Marketingile antud intervjuus, kuidas võiksid väikeriigi moebrändid end rahvusvahelisele püünele pääsemiseks turundada ja seda niimoodi, et see ei jääks vaid edusähvatuseks, vaid positsiooniks, mis püsib aastaid. Oma kommentaari andis ka EASi loomemajanduse teemajuht Karin Lõhmuste.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele