Autor: Laura Reiter • 17. märts 2022

Joana Esteves: brändidelt oodatakse üha enam seisukoha võtmist päevakajalistes küsimustes

Rahvusvaheline ekspert Joana Esteves, kes on töötanud viis aastat tuntud moebrändi Erdem pressi- ja turundusjuhina, pakkudes nüüd oma ettevõtte alt muu hulgas brändi-, PR- ja turundusstrateegia arendamisteenust, sisu loomise, digiturunduse ja sotsiaalmeedia haldamise teenust, rääkis Best Marketingile antud intervjuus sotsiaalmeedia ja mõjuisikute turunduse olevikust ning tulevikust.
Rahvusvaheline turundusekspert Joana Esteves

Joana Estevesi sõnul on influencer-turunduse mõjuvõim vähenemas ja seda on tunda nii makro -, mikro- ja isegi nanomõjuisikute seas. „Viimased tegutsevad enamasti nišiturgudel ja hoiavad oma publikut kõrgelt kaasatuna autentsete postituste ja sageli tasuta brändimainimisega,“ ütles ta ja lisas, et seal peitubki täna influencer-turunduse väärtus. Lisaks rääkis ta, et tarbijad austavad ja suhtlevad brändidega, kes osalevad päevakajalistes diskussioonides, ning ootavad üha enam, et brändid võtaksid oma seisukoha ka poliitilistes küsimustes.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700