Autor: Laura Reiter • 21. september 2021

Fashion Scouti asutaja: Eesti moebrändid teevad tugevat visuaalset turundust

Euroopa juhtiva moeagentuuri Fashion Scouti asutaja Martyn Roberts rääkis Best Marketingile antud intervjuus, kuidas võiksid väikeriigi moebrändid end rahvusvahelisele püünele pääsemiseks turundada ja seda niimoodi, et see ei jääks vaid edusähvatuseks, vaid positsiooniks, mis püsib aastaid. Oma kommentaari andis ka EASi loomemajanduse teemajuht Karin Lõhmuste.
Moeagentuuri Fashion Scouti asutaja Martyn Roberts koos abikaasa ja agentuuri kaasasutaja Biljana Robertsiga.

Martyn, millest huvi Eesti moebrändide jõustamise vastu?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700