• 14.02.22, 11:34

10 kõige ägedamat reklaamklippi tänavuselt Super Bowl’ilt

Iga-aastane spordi suursündmus ehk USA jalgpalliliiga meistrivõistlused Super Bowl, mis toimus tänavu 13. veebruaril Los Angeleses, on teada-tuntud maailma kalleima reklaami eetriaja poolest - pooleminutilise reklaami näitamise eest peavad brändid välja käima miljoneid dollareid. Vaata, millised olid eilse ürituse parimad reklaamklipid.
10 kõige ägedamat reklaamklippi tänavuselt Super Bowl’ilt
  • Foto: Lays
Sel aastal läks 30-sekundilise reklaamklipi näitamine brändidele maksma seitse miljonit USA dollarit. Võib ennustada, et järgmisel aastal tõuseb reklaamklipi eetriaja hind veelgi - eelmisel aastal oli see pool miljonit dollarit soodsam ja alates 2017. aastast on reklaamklipi näitamise maksumus tõusnud kaks miljonit dollarit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele