Autor: Best Marketing • 14. veebruar 2022
10 kõige ägedamat reklaamklippi tänavuselt Super Bowl’ilt
Iga-aastane spordi suursündmus ehk USA jalgpalliliiga meistrivõistlused Super Bowl, mis toimus tänavu 13. veebruaril Los Angeleses, on teada-tuntud maailma kalleima reklaami eetriaja poolest - pooleminutilise reklaami näitamise eest peavad brändid välja käima miljoneid dollareid. Vaata, millised olid eilse ürituse parimad reklaamklipid.
Sel aastal läks 30-sekundilise reklaamklipi näitamine brändidele maksma seitse miljonit USA dollarit. Võib ennustada, et järgmisel aastal tõuseb reklaamklipi eetriaja hind veelgi - eelmisel aastal oli see pool miljonit dollarit soodsam ja alates 2017. aastast on reklaamklipi näitamise maksumus tõusnud kaks miljonit dollarit.