Autor: Best Marketing • 3. veebruar 2022

Novatoursi kaubamärk sai pärast 15 aastat uue kuue

Baltimaade juhtiv reisikorraldaja Novatours värskendas ettevõtte nägu, millega muudeti üle viieteistkümne aasta kasutuses olnud kaubamärki kaasaegsemaks – kirjakujus on nüüd kõik logotähed väikesed, samas kui teised Novatoursile omsed olulised visuaalsed elemendid, nagu gloobus ja värvivalik, muutusid minimaalselt.
Novatoursi uue logotüübi erksad värvitoonid peegeldavad avatust muutustele, digitaliseerimist ning valmidust dialoogiks uue põlvkonna reisijatega.

Visuaalne identiteet muutub koos Novatoursiga ja see kuvab ettevõttes sees toimunud uuendusi, ütles Novatours Eesti turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700