Autor: Best Marketing • 25. jaanuar 2022

Eesti eksperdid ennustavad: mida toob 2022. aasta digiturundusele? 2. osa

Artiklisarja teises osas võtavad sõna SEO strateeg Meelis Vill, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar ning sisulooja ja vabakutseline turundaja Meelis Tomson.
SEO strateeg Meelis Vill

Meelis Villi sõnul ei too 2022. aasta olulisi muudatusi otsingumootoritele optimeerimises. "Kõik vanad asjad toimivad, väga tugevat SEOd muutvat murrangut ega tehnoloogiat pole paistmas," ennustab Vill.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700