Eesti eksperdid ennustavad: mida toob 2022. aasta digiturundusele? 2. osa
Artiklisarja teises osas võtavad sõna SEO strateeg Meelis Vill, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar ning sisulooja ja vabakutseline turundaja Meelis Tomson.
Meelis Villi sõnul ei too 2022. aasta olulisi muudatusi otsingumootoritele optimeerimises. "Kõik vanad asjad toimivad, väga tugevat SEOd muutvat murrangut ega tehnoloogiat pole paistmas," ennustab Vill.
Aeg on heita pilk alanud aastasse – mida toob see kaasa digiturunduses? Sõna võtavad SEO spetsialist Raido Tamar, Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla, sotsiaalmeedia turunduse eksperdid, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi asutajad Sven Nuum ja Teet Torim ning Milose tegevjuht, sisulooja ja koolitaja Brit Mesipuu.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.