• 21.12.21, 11:42

B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki soodushind lõpeb 22. detsembril

28. jaanuaril toimub Eesti Arhitektuurikeskuses praktiline B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki. Veel vaid homseni s.o 22. detsembrini (k.a) on võimalik registreeruda seminarile soodushinnaga.
B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki soodushind lõpeb 22. detsembril
Seminaril kuuled praktilisi näiteid B2B turunduse ja kommunikatsiooni kohta ja õpid turundust ja müüki paremini siduma.
Osale seminaril ja saad teada:
Kuidas sisuturundust ja müüki omavahel siduda?
Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?
Millised on maailma ja Eesti parimad B2B sisuturunduse näited?
Kuidas saada kajastust rahvusvahelises meedias?
Kuidas kasutada turunduse LinkedIni?
Praktilised näited B2B tööandja brändingust
Praktilised B2B turunduse case study’d Eesti firmadelt
Seminari soodushind kuni 22. detsembrini on 149 eurot (km-ga 178,80). Seminari täishind on 249 eurot (km-ga 298,80). Registreeru seminarile juba täna SIIN. Vaata esinejaid ja programmi SIIT.

Seotud lood

Uudised
  • 20.12.21, 13:55
META Advisory äriarendusjuht: B2B turunduses on kangelaseks klient
PR- ja valitsussuhete agentuur META Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa toob B2B turunduse võtmetegurite lahtiseletamiseks põneva paralleeli lugude jutustamise, narratiivi ja tegelaste konstrueerimisega, tuues muu hulgas välja, et inimesed ei osta alati parima ettevõtte tooteid või teenuseid, vaid ostavad tooteid ja teenuseid, mida nad mõistavad.
Uudised
  • 17.12.21, 10:14
Advokaadibüroo LEXTAL turundusjuht: kvaliteetne sisu ei ole ainult müügile suunatud
Advokaadibüroo LEXTAL, mille kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses, turundusjuht Kertu Irves toob välja kolm peamist võtmetegurit B2B turunduses, mida silmas pidada.
Uudised
  • 15.12.21, 14:45
BCS Itera turundus- ja kommunikatsioonijuht: paljud ettevõtted "püüavad kala dünamiidiga“ ehk ei tunne oma klienti
BCS Itera turundus- ja kommunikatsioonijuht Marek Maido annab põhjaliku ülevaate, millised on B2B turunduses peamised võtmetegurid, mida võiks täna ja tulevikus silmas pidada, rõhutades muu hulgas, et B2B turundus ei ole plakatid ega reklaam, vaid olulise info jagamine ning sisuka dialoogi pidamine kliendiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele