Start-up turunduses kätt proovinud Siim Palu taasliitus In Nominega
In Nomine kommunikatsioonibürooga taasliitus Siim Palu, kes jätkab tööd PR-konsultandina. Vahepealsel ajal omandas Siim teadmisi influencer- ning startup maailmast, mida plaanib nüüd rakendada klientide kommunikatsioonivajaduste täitmiseks.
Poolteist aastat eemalolekut on Palu ainult arendanud ja tal on hea meel olla tagasi. „Kliendid on laias laastus jäänud samaks, kuid on lisandunud ka uusi. Jätkan uue tuhinaga sealt, kus pooleli jäi,“ toob Palu välja.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.