• 19.11.21, 10:31

Kuidas üritusturunduses töö kaotanu nullist looduskosmeetikat turustama hakkas

Dushka Cosmetics maaletooja ja tegevjuht ning BNI (Business Network International) Eesti president Birgit Usin rääkis, kuidas ta pandeemia ajal üritusturunduses töö kaotas ning seejärel ettevõtjaks hakkas ehk juhuse tahtel Ukrainast käsitöökosmeetika tooteid maale tooma ja turustama asus, kummutades seejuures müüdi, et värvikate pakenditega hästilõhnavad tooted on kindlasti keemiat täis.
Kuidas üritusturunduses töö kaotanu nullist looduskosmeetikat turustama hakkas
Birgit Usina sõnul see olnud väga suur töö, et siinsel turul kanda kinnitada – pidevalt peab looma referentsi ja sisu ning olema nähtav. „Olime vaid neli kuud turul olnud, kui võitsime Buduaari Ilulemmiku auhinna,“ rõõmustas Usin ja lisas, et on ise oma toodete reklaamnägu. „Paljud inimesed seostavad Dushka brändi minu isikuga.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele