Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 19. november 2021
Ainult tellijatele

Kuidas üritusturunduses töö kaotanu nullist looduskosmeetikat turustama hakkas

Dushka Cosmetics maaletooja ja tegevjuht ning BNI (Business Network International) Eesti president Birgit Usin rääkis, kuidas ta pandeemia ajal üritusturunduses töö kaotas ning seejärel ettevõtjaks hakkas ehk juhuse tahtel Ukrainast käsitöökosmeetika tooteid maale tooma ja turustama asus, kummutades seejuures müüdi, et värvikate pakenditega hästilõhnavad tooted on kindlasti keemiat täis.

Birgit Usina sõnul see olnud väga suur töö, et siinsel turul kanda kinnitada – pidevalt peab looma referentsi ja sisu ning olema nähtav. „Olime vaid neli kuud turul olnud, kui võitsime Buduaari Ilulemmiku auhinna,“ rõõmustas Usin ja lisas, et on ise oma toodete reklaamnägu. „Paljud inimesed seostavad Dushka brändi minu isikuga.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700