Dushka Cosmetics maaletooja ja tegevjuht ning BNI (Business Network International) Eesti president Birgit Usin rääkis, kuidas ta pandeemia ajal üritusturunduses töö kaotas ning seejärel ettevõtjaks hakkas ehk juhuse tahtel Ukrainast käsitöökosmeetika tooteid maale tooma ja turustama asus, kummutades seejuures müüdi, et värvikate pakenditega hästilõhnavad tooted on kindlasti keemiat täis.
Birgit Usina sõnul see olnud väga suur töö, et siinsel turul kanda kinnitada – pidevalt peab looma referentsi ja sisu ning olema nähtav. „Olime vaid neli kuud turul olnud, kui võitsime Buduaari Ilulemmiku auhinna,“ rõõmustas Usin ja lisas, et on ise oma toodete reklaamnägu. „Paljud inimesed seostavad Dushka brändi minu isikuga.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.