Kõige praktilisemad ja pikemaajalisemad kingitused
Bestmarketing.ee uuris neljalt reklaamkingituste müüjalt, millised on kõige praktilisemad ja pikemaajaliselt kasutatavad kingitused ning mida neist müüakse kõige enam ja millised on kõige vastupidavamad.
Pleed, termokruus ja jooginõud on vastu jõule populaarsed kingivalikud.
Foto: Marek Metslaid
„Kingitrendid on küll läbi aastate muutuvad, kuid kõige praktilisemad tooted jäävad läbi aastate oma olemuselt samaks,“ ütles ROI tootegruppide juht Kairi Välling. Tema sõnul muutuvad lihtsalt mudelid, materjalid, värvitoonid jne.
Nahast aksessuaaride firma Nulku asutaja ja disainer Kristiina Nurk rääkis, et ärikingitused on endiselt väga au sees ning nii väike- ja suurettevõtted kui ka erinevad riiklikud asutused ülikoolidest kuni ministeeriumideni on Eesti väiketegijad üles leidnud.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“