Nahast aksessuaaride firma Nulku asutaja ja disainer Kristiina Nurk rääkis, et ärikingitused on endiselt väga au sees ning nii väike- ja suurettevõtted kui ka erinevad riiklikud asutused ülikoolidest kuni ministeeriumideni on Eesti väiketegijad üles leidnud.

- Nulku asutaja ja disainer Kristiina Nurk Foto: Tõnu Runnel
"Õnneks on juba väga laialt levinud arusaam kingitusest kui elamusest, kuid esemeline kultuur ei ole seetõttu kuhugi kadumas, vaid on vastupidiselt muutumas igast aspektist vaadatuna eetilisemaks," rääkis Nulku asutaja ja disainer Kristiina Nurk ja lisas, et probleemistiku kese asub hoopis disaini, tootmise ja materjali kvaliteedis ja mahtudes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.