Autor: Laura Reiter • 18. oktoober 2021

Aasta digiteo võitja case study: eestlased parendasid Prantsuse telekomiettevõtte Google Adsi kampaaniate edukust neli korda

ePPC Digitalil õnnestus Prantsuse mobiiliäpi Onoffi Google Ads kampaaniate edukust parendada neli korda. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2021 konkursil võidu Google Ads reklaami kategoorias.
Mari-Anna Lepasson ePPC Digitalist esitamas digitegu konverentsil Best Internet 2021
Foto: Marko Mumm

OLUKORD TURUL

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700