Aasta digiteo võitja case study: eestlased parendasid Prantsuse telekomiettevõtte Google Adsi kampaaniate edukust neli korda
ePPC Digitalil õnnestus Prantsuse mobiiliäpi Onoffi Google Ads kampaaniate edukust parendada neli korda. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2021 konkursil võidu Google Ads reklaami kategoorias.
Mindshare Estonia aitas Tervisemuuseumil muljetavaldavalt kasvatada uudiskirjaga liitujate arvu ning Facebooki jälgijaskonda ja seda tänu kampaaniale, mis tutvustas põnevaid inimkehaga seotud fakte. Faktikampaania tõi Aasta Digitegu 2021 konkursil võidu Facebooki reklaami kategoorias.
Täna tulid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2021 esitlusele aasta parimad digiteod, millest žürii valis välja parimatest parima ehk Grand Prix.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.