• 11.10.21, 15:35

OlyBet sai jalgpalliklubi Fiorentina ametlikuks spordiennustuse partneriks Euroopas

Itaalia kõrgliiga jalgpalliklubi ACF Fiorentina ametlikuks spordiennustuse partneriks Euroopas sai OlyBet. Koostöö annab fännidele võimaluse läbi mängulisuse ja meelelahutuse spordile veelgi rohkem kaasa elada ja brändiga seotud olla. OlyBet Group juhatuse esimees Corey Plummer kommenteeris muu hulgas, et koostöö tulemusena luuakse väärtuslikku sisu, mida Eesti fännid mujalt ei saa.
ACF Fiorentina tegevjuht Giuseppe Barone ja OlyBet Group juhatuse esimees Corey Plummer
  • ACF Fiorentina tegevjuht Giuseppe Barone ja OlyBet Group juhatuse esimees Corey Plummer
„OlyBet on rõõmuga oodatud Viola perre,” tõdes ACF Fiorentina tegevjuht Giuseppe Barone ja lisas, et partnerlus üle Euroopa kinnitab Fiorentina globaalset kasvu, seal hulgas fännide hulka suure potentsiaaliga turgudel. Giuseppe Barone on kindel, et koostöö annab võimaluse mõlemal brändil rahvusvahelisel tasandil areneda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele