Uuring: selgus Balti riikide elanike lemmikbrändide esiviisik
Kantar Emori tänavune uuring kõigis kolmes Balti riigis näitab, et Eesti, Läti ja Leedu elanike kõige lemmikumate brändide esiviisikusse kuuluvad Google, YouTube, Swedbank, Maxima ja Facebook.
Viimati viidi lemmikbrändide uuring Balti riikides läbi kaks aastat tagasi ning siis moodustasid esiviisiku samad brändid, küll aga väikese erinevusega omavahelises järjestuses.
Kantar Emor viis sel kevadel 12. korda läbi Eesti elanike lemmikbrändide uuringu. Tänavust edetabelit juhib YouTube, millele järgnevad Google, Coop ja ERR. Eestimaalaste kauaaegne lemmik Kalev on langenud esikolmikust välja.
Kantar Emor uuris tänavu viiendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meelepärasemad brändid toidu- ja joogikategoorias. Brändide üldedetabeli tipust taandunud maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt esikohal.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.